24 Eylül 2009 Perşembe

Aglayan kek

Gönderen Sumeyra zaman: 22:08


Bu tarifi ilk gorumcemden duymus,Songul teyzemde de tadina bakmistim,ama tarifini almak nasip olmamisti.Birkac gundur aklimda,bugun bos vaktim olunca denemek istedim.Tarifi netten buldum,kendi damak zevkime gore birkac degisiklik yaptim,sonucunda cok hafif ve lezzetli bir tatli cikti.Denemenizi siddetle tavsiye ederim:)

Malzemeler
3 yumurta
3 kahve fincani un
2 kahve fincani seker
1 paket kabartma tozu
2 yemek kasigi kakao
2 yemek kasigi sut
Uzeri icin 2 su bardagi sut

Krema icin
1 paket krem santi
1 su bardagi sut
1 paket hazir cikolata sosu

Hazirlanisi
Yumurta ve sekeri iyice cirpin.Icine diger malzemeleri ekleyin kisa bir sure daha cirpmaya devam edin,karisimi tepsiye bosaltin,kek modunda pisirin(175 derecede 35dk)Kek piserken krem santi ve sutu cirpin,dolapta beklemeye alin.Cikolata sosunuzu da paketindeki tarifine gore hazirlayin,pistikten sonra kaymak tutmamasi icin arada bir karistirin.Keki firindan cikardiginizda 2 su bardagi sutu kekin her yerine dagilacak sekilde uzerinde gezdirin.Soguduktan sonra uzerini krem santi ile kaplayin,en ust kisma da cikolata sosunu yayin.Bir miktar buzdolabinda beklettikten sonra servise hazirdir,afiyet olsun:)

0 yorum on "Aglayan kek"

Yorum Gönder

 

Tarif Defterim Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Blogger Styles Image by Tadpole's Notez