16 Eylül 2009 Çarşamba

Un kurabiyesi

Gönderen Sumeyra zaman: 13:53


Iskoclarin meshur bir biskuvisi var,WALKERS,4 sene once Rusya'da Fatime Hanim sayesinde tanismistim bu muhtesem lezzetle,burada da karsima cikinca cok mutlu oldum,fakat biraz cep yakiyor.Ben de isi daha ucuza getirmek icin kollari sivayip girdim mutfaga,meger WALKERS bizim un kurabiyesiymis:)) Cayin yaninda yemeye doyamayacaginiz bu basit tarifi sizlerle paylasmaktan gurur duyarim efendim!

Malzemeler
1 paket tereyag veya margarin
1 kahve fincani siviyag
3 kasik pudra sekeri
4 kasik nisasta
Aldigi kadar un
uzeri icin pudra sekeri veya eritilmis cikolata

Hazirlanisi
Margarin,siviyag ve pudra sekerini iyice karistirin.Un ve nisastayi ekleyerek hamuru kulak memesi yumusakligina gelinceye kadar yogurun.Hamurdan ceviz buyuklugunde parcalar koparip yuvarlayin.Tepsiye dizin.Onceden isitilmis 160 derecelik firinda uzerleri cok hafif kizarincaya kadar pisirin.Firindan cikarip soguttugunuz kurabiyelerin uzerine pudra sekeri serpin.(arzu edenler erimis cikolataya da batirabilirler.)

0 yorum on "Un kurabiyesi"

Yorum Gönder

 

Tarif Defterim Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Blogger Styles Image by Tadpole's Notez